Konusu sahibi arkadşın izni ile, benim de bir sunucuya ihtiyacım var.

64GB RAM + 8Gpu+ üzeri makineler olur, tek şart proxy kullanmak istemediğim için, datacenter çıkışlı ip olmamalı.