HasanCanCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam 150TL bayilik aldım xd biraz idare etsin bu yeni bir sc geçeceğim
alt bayı dedıgın bı smm sıtesınden chıld panel mı aldn hocam