Kesinlikle bell boyluk yapardım hocam,satatü olarak çok iyi meslek olmasa da para ve refah açısından çok iyi.Bahşiş harici ek gelir olarak transfer işlemlerinden de siz sorumlu oluyorsunuz dolayısıyla taksi vb. araçlarla yapacağınız anlaşmaya göre oradan da güzel bir gelir elde edersiniz.