Merhaba,
Iyi calisirsa kavramini acabilirmisiniz ? Uzerinde ne kullanacaksiniz ? Yuklu miktarda derken ne kadar yuklu. Proxy, VPN mi olacak yoksa remote desktop filan mi . Bence bu konulari netlestirdikten sonra daha iyi bir hizmet bulabilirsiniz.