Arkadaşlar a101'in hadi kartıyla Ziraat bankası'na ATM'ye para yatırmak istedim limitli olduğu için benim paramı hazneye düşürdü kartımı geri verdi hadi müşteri hizmetlerini aradım talep oluşturuldu dedi 11 gün oldu hala param geri gelmedi başına bu gibi durum gelen var mı acaba kaç günde gelebilir teşekkür ediyorum