iso4207 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Giriş yaptim hocam mobilden ana sayfa acilir menuyu gormek için sayfayi sola çekiyorum orda bir boşluk olusuyor menuyu acinca tekrar kapama gorunmuyor bilginiz olsun
alttaki bir görselin kapsayıcı sınırları ile alakalıymış halletim hocam. teşekkürler