Ben İzmir’de ikamet ediyorum 1 hafta sonra elime ulaştı. Yurtdışına çıkacağım durumun acil diye belirttiğinizde süreci hızlandırıyorlar (Twitter’dan rahatsız etmiştim aciliyet ile alakalı)