Para piyasası fonlarında mı para tutmak daha mantıklı
yoksa vadeli hesaplarda mı

hangisinin kazancı daha yüksektir?

ve para piyasası fonları
neye göre azalıp artıyor? vade düştüğü zaman para piyasası fonları geliri düşer mi