Geçmiş olsun hocam, alt komşum 1 ay önce ameliyat oldu. Onun da aynı L5S1 idi. Artık ilerlediği için ayaklarında his kaybı oluştu. Doktor olmazsan sinirler zarar görür dedi ve mecbur ameliyat olmak zorunda kaldı. Şuan iyi ayaklandı, işe gidip geliyor fakat keşke son seviyeye gelmeden ameliyatsız çözümleri deneseydim diyor. Fatih Kırar diye bir doktor varmış, bir araştır istersen.