Yüzmeyi bırak, yüzme daha çok ağrı yapıyor, sırtüstü yüzersen ancak biraz etki alabilirsin.
Pilates yapabilirsin, onun dışında devletin verdiği fizyo seansları bir işe yaramıyor. Özel bir yere gidebilirsin, maddi durum yok dersen de evde direk olarak bel çukurunu, fasya ve ön karın kaslarını geliştirmeye yönelik hareketler yapaiblirsin, başlangıçta kendini zorlama yavaş yavaş olacak birşey hemen düzelmiyor maalesef. Eğer belediyenin vs sunduğu bir fitness yeri varsa veya durumun varsa macfit gibi yerlere gidersen de bel fıtığının olduğunu belirterek kendine program yazdır ona göre hareket et. Başlangıçta kalça ve bacak hareketlerinden ağır yüklemelerden kaçın. Plank yapabilirsin ama dediğim gibi bunları bilinçli yapman gerek. O şekilde düzelirsin. İğne kortizol vs işe yaramıyor yaptırma. Tek çaresi spor ve güçlendirme. Bacağına kadar inen ağrıların spor yaptıkça azalır. Soğuk pres yapmak biraz ağrıyı dindiriyor ama iyileştirmiyor.