Sana birinci ağızdan tecrübelerimi aktarayım.
Zaman zaman belim tutulurdu ertesi gün geçerdi hiç bel fıtığına bağlamadım. 3-4 sene sonra bir gün belime bir ağrı geldi ve geçmemeye başladı.
İlk zamanlar kremler vs. baktım olmayacak kayropraktik vs. bir çok yol denedim gittikçe şiddetlendi.
MR sonucu 4. evre bir fıtık olduğunu öğrendim ve sinire baskı yapıyormuş, bir süre sonra ağrıdan yürüyememeye başladım.
Bu süreçte artık ağrı kesici iğne yaptırmadan ayağa kalkamıyordum ve bir çok şey araştırdım.
Nokta atışı tedavi yöntemini buldum, fıtığa kadar girip oraya sıvı enjekte ediyorlar. İlk başta iyi gibiydi yanında fizik tedavi de aldım ama bir süre sonra eskiye döndü.
Yaşın çok genç ameliyat olma diye herkes direttiği için çok fazla zorluk çektim sonunda ameliyat olmaya karar verdim.
Kapalı ameliyat oldum kesmeden girip aldılar 1 seneye yakın oldu şuan gayet iyiyim.
Sana önerilerim:
Asla ağır bir şey taşıma eğer taşırsan da iki tarafın dengeli olsun.
Öne doğru eğilme diz çökerek bu tarz işlerini hallet.
Fizik tedavi alabilirsin ve kilo alma yürüyüş yap.