Merhaba arkadaslar

iPhone 17 tanitildi Air modelinde sim girisi yok yani eSim ile calisiyor.
Numara sunan bir eSim servisi var mi? Sms ve Aramalar icin soruyorum.

Amacim; Yurtdisi cihazini eSim ile Turkiyede kullanmak
Yerli Operatorlerin eSim destegini yani cihazi kayit ettirmek istemiyorum