hocam ben chery omoda 5 kullanıyorum. tiggo'da kullandım kullanmayanın yorum yapması bence saçma olur. kesinlikle tavsiye ederim. alıyım bir iki ay biner satarım dedim satamıyorum çok iyi çünkü.
Ben de Omodo 5'i görünce aşık olmuştum. Bugün sabah da önümde gidiyordu gerçekten dibim düşüyor ama o bütçeye çıkamıyorum şimdilik. Muhtemelen MG4 Comfort falan alacağım 1-2 yıl içerisinde. Şu an Omoda 5'in ikinci el fiyatı ile MG4 Luxury sıfır fiyatı hemen hemen aynı görünüyor.