hocam ben chery omoda 5 kullanıyorum. tiggo'da kullandım kullanmayanın yorum yapması bence saçma olur. kesinlikle tavsiye ederim. alıyım bir iki ay biner satarım dedim satamıyorum çok iyi çünkü.