Patronum daha üç gün önce sattı

1.500.000'e almıştı 30 bin KM'de 61.000 KM'ye kadar sürdü ve 1.690.000'a sattı. Bence çok güzel bir araç. Yalıtımı iyi, yerden çok yüksektesin, ekran aşırı kullanışlı. Dönüş yapacağınız yere kamera açıyor ve sürüşü gerçekten çok kolaylaştırıyor. Bagajı da kocaman. Yakıt olayına takılmayı yanlış buluyorum çünkü SUV sürüyorsunuz. Basmayan biri 8 litre bandında harcıyor. Bizim patron genellikle 170-200 arası gitmesi gerektiği için her yere, 11 litrelerde geziniyordu