1 milyon TL'lik aracını sattığında 600 bin TL vergi mi ödüyorsun? Bunun neresi normal? Normalleştiren sizlersiniz.
Bence yaklaşımı biraz saçma sen ticaret yapıyorsun ve ticari bir şey alıp satıyorsun
Aldığın ve sattığın her şey de vergi verirsin KDV faturan varsa ekstra bu düşer yada masrafın yatırımın varsa bu dünyanın her yerinde aynıdır her devlet vergi alır yada büyük şirketten vergi almasada yatırım yaptırır daha trump bu hafta kaç paralık yatırım yapacaksınız diye tüm herkesi toplamıştı.
sen bireysel araba olarak bakıyorsun bu arada bu yaklaşımın
Normal ticaret yaptığın sürece her şeyden %20 KDV ödersin ödersin ve ekstrada yıllık gelir vergisi ödersin çöp poşetide satsan böyle araba plakası satsanda böyle Özel KDV oranları hariç.
Normalleştirdiğimiz bir şey yok olanı anlatıyoruz bugünün düzeni değil ki bu 1985 den beri böyle
https://tr.wikipedia.org/wiki/Katma_de%C4%9Fer_vergisi