plakanın bedelsiz devri veya kendi adına geçirilmesi hukuken bağış sayılacağından tapuda harç ve veraset-intikal vergisi gündeme gelebilir ve ileride sizin adınıza yapılacak satışta yine gelir vergisi ve KDV doğacaktır;
tapuda harç ve veraset-intikal vergisi evet bunu biliyorum ama bunda da bir değer biçilmesi gerekmiyor mu? Yasal olarak bunu yapma hakkım var mı? Çünkü neresinden tutarsan tut bu şekilde daha mantıklı geliyor bana.
Ayrıca kendi adıma geçirdiğimde gelir vergisi ile KDV neden ödüyorum? Türkiye'de vergi mükellefi değilim, Ticari kazanç sağlamıyorum, bu durumda sadece değer kazanç vergisi vermem gerekmiyor mu?