Sorudata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dah bu gün nissan Juke aldım. Konu dışı yazdıklarım ama mutlaka bayilerle sıkı bir pazarlık yapın ve ikinci el kesinlikle almayın. İkinci el ile sıfırı arasında 100k fark var. sıfırı daha ucuz.
Kia çok sağlam araba ama hyundai de çok iyidir hocam. 2019 da i20 almıştım ama beş para etmezdi. turbo falan yoktu. ama şimdi çok değişti ve arabaları çok iyi.
Yok hocam sıfırı 1000 bin degil 450 bin fark var. 2 yaş icin o kdr para vermeye gerek yok ki verecek olsam kia almam. Hyundai kia dan cok daha kalitesiz hocam. Hele bayon ciddi anlamds cok kotu bir araç. I20 ye zaten verilen paralara acırım