beklentisizadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam araç genel olarak güzel motor olarak sizi üzer. turbosuz bir araç. küçük bir araç. ama o paraya eder mi derseniz ben önermem bence 1.2-1.3'e çıktığınızda t-roc'lara bakabilirsiniz.
Turbosuz oldugunu bilmiyordum. Ancak ben degil eşim kullanacak ve zaten bizde kimse hız yapmıyor. Tek düşündüğüm sollamada zayif ve agir kalir mi? Yarin bi deneme sürüsü yapip buna bakıcam. Bu arada troc lar 1750 1800 den basliyor. Yoksa volkswagen benim her zaman ilk tercihim.