CMA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ekran süresi açık mı bırakıyorsunuz , askerliğinizi burada yapıyorsunuz maşallah nöbet tutuyorsunuz 😄 benimde 10 saatmiş
Normalde telefon kullanımım günde 3 saat yoktur. Bir offline oyun vardı hesaplamayı telefon saatinden yapıyordu. Oyun parası kasmak için tarihi ileri aldım telefon sapıttı (: günde 24 saat ekran süresi çıkıyor belkide 2027 ye kadar öyle gösterecek.
İnstagramı açsam onuda 24 saat gösteriyor.