Hocam ben normal bir bieey gibi Vakıf katılım hesabı kullanıyorum 17 yaşındayım ailemlede gitmedim ailem hesabı açıp geldi herşeyede wrişim sağlayabiliyorum. İbanımda var tavsiye ederim. Transferde parada kesmiyor ayrıca.