Hocam araç genel olarak güzel motor olarak sizi üzer. turbosuz bir araç. küçük bir araç. ama o paraya eder mi derseniz ben önermem bence 1.2-1.3'e çıktığınızda t-roc'lara bakabilirsiniz.