Selamlar arkadaşlar.
Eşimde 2016 otomatik polo var. 121 bin km de. Ortalama 950 bin lira piyasası. Bunu satıp Kia Stonic almak istedi. 2023 model 1.4 mpi cool otomatik paket 1.3 milyon fiyatı. 350 bin fark var sadece. Gönlü olsun diye tamam alalım dedim ama sronic ler hakkinda hicbir fikrim yok. Biraz araştırdım. Bayon ile cok benzer ama hyundai ye hep ön yargım oldugu icin asla bayon almam. Kia lar daha saglam, guvenli araclardır. Gecen sene 2020 sportage vardı bende. Gayet de begeniyordum. Ama stonic nasıldır bilmiyorum. Kullanan var mı aranizda? 1.3 milyonu gecmek de istemiyorum. Cok usta şoför degil.