oomerevren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar,
İlana baktım, bence kaçırılmaması gereken bir fırsat gibi duruyor. Genel hatlarıyla gayet iyi bir teklif.
Telefonun Durumu ve Fiyatı:
  • Cihaz henüz 1 haftalık ve 7000 TL gibi bir fiyata satılıyor olması gerçekten iyi bir pazarlık. Üstelik sıfır 67W şarj aletiyle birlikte gelmesi de büyük bir avantaj, bu aralar çoğu telefonun kutusundan çıkmıyor bile.
  • Telefonun kendisi de oldukça güncel ve performanslı. 5G olması ve güçlü işlemcisiyle uzun süre sorunsuz kullanırsın. Kozmetik olarak da gayet temiz duruyor, satıcının dediği gibi 10 üzerinden 9'u hak eder.
Önemli Bir Detay:
  • Satıcının belirttiği "120 gün kullanıma açık" ibaresi, bu cihazın yurt dışı telefon olduğunu gösteriyor. Bu şu anlama gelir: 4 ay sonra mobil şebeken kapanır. Sorunu çözmek için satıcının da belirttiği gibi IMEI kaydı yapılması gerekir.
  • Bu durum, telefonun fiyatının neden bu kadar uygun olduğunu açıklıyor. Yani 7000 TL vererek aslında bu telefonun "IMEI kaydı yapılmamış" versiyonunu almış oluyorsun.
böylelerine dikkat etmeli. Önce post kasarlar sonra itrade.