Swaynix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni girdiğiniz sektöre rağmen videolar kaliteli. Efektler, geçişler çok iyi Premier Pro ya da After Effects falan mı kullanıyorsunuz? Capcut kullananlar bu kadar iyi üretim yapamıyor diye sordum.

Ayrıca şuan patlama yapmamış kanal ama yüksek ihtimal tutar bu kanal çünkü girdiğiniz nişte çoğu içerikler kolaj şeklinde yani videoları ardı ardına koyup yapay zekayla seslendiriyorlar.

Capcut kullanıyoruz hocam. Daha kolay geliyor. Çok teşekkür ederiz güzel yorumların için, bu şekilde devam edeceğiz. Umarım tuttururuz..