Geçen Black Friday'de 12 adet hesaba mavi tık almıştım. Hesaplarda fazla işlem yok, hepsine manuel bakıyorum, ayda bir kaç işlem. Geçen son takip işleminde hepsini banlamış X.

Hesap açımı için uygun yollu teklif verebilecek biri var mı? Yoksa Kasımı bekleyip yeni hesaplar için mavi tık alacağım.