Forumda birinden bir hizmet almıştım, bazı kısımların revizeye ihtiyacı olduğunu söyledim verdiği cevap şuydu: "BENCE GAYET GÜZEL GÖRÜNÜYOR"

İçimden gülmekten sinirlenemedim de elemana