fark öyle bi varki
flash versiyonda bişey yaptırmaya çalışıyorum tam bi embesil gibi davranıyo anlamıyor inatla
pro versiyona geçyorum şip şak yapıyor herşeyi leb demeden leblebiyi anlıyor.