İşin enteresan tarafı orada dün akşamdan beri bekleyen çoğu insan neden beklediğini bilmeden konunun ne olduğunu bilmeden sırf partizanlık yapmak için slogan atmak için birilerinin yönlendirilmesi ile polisle çatışmak için bekledi bizim insanımız yere göğe sığdıramazsakda çok garip polise sandalye attılar gürsel tekine su şişesi firlattilar hakli yanları var yanlış yanları var bir kıvılcımı bekliyor gibi türkiyem ama bu yönetim ile sonumuz uçurum gibime gelmeye başladı artik once imamoğlunun diploması yok dediler diplomayı çıkarttı masaya koydu sonra o tarihlerde o üniversiteden alınan diplomayı yök tanımıyor dediler sonrasında hapise attılar şimdi de istanbul parti teşkilatını dağıtmaya başladılar bu insanlarımız bu olayları doğru düzgün okumalı parti meselesini aştı