Güzel bir meslek, karabükteyseniz halk eğitim merkezini arayarak cenaze hizmetleri kursu eğitimi hakkında bilgi alabilirsiniz hocam. Yeteri kadar puan alınca sertifika veriliyor diye biliyorum.