Arkadaşlar iyi geceler iyi haftalar diliyorum şimdiden herkese yarın görseldeki arabayı almaya gideceğim herkes araca RSA soft yazılım öneriyor herhangi bir pack olmadan 265hp ye ulaşıyor araç direkt, tavsiyeleriniz nedir RSA yazılım yaptırmalımıyım, bir de daha önce kullanan oldu mu acaba aracı + ve - yönleri nelerdir
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Allah size daha iyilerini nasip etsin