Olayın parti olmadığını ne zaman anlayacaksınız?
O zaman kokuşmuş çürümüş bir parti üzerinden dem vurmayacaksın. Türklük temelinde kurulmuş ama kurucusunun vefatından sonra Türklük dışında her ses verene bir çuval tuzla koşmuş oluşum zaten bitmişti. Şuan gördüğünüz ülke değil rant kavgası. Ülke yetmez ama evet denildiğinde teslim edildi zaten.