yaklaşık 3 yıl önce bende düştüm sağ omuzum hem çıktı hem de bi kırık oldu ben çıkığı anlayınca hemen orada kolumu aşağı çekip oturttum yerine sorun olmadı ama omuzumdaki kırık yüzünden 40 gün kolluk taktım 1 ay fizik tedavi gördüm kol hareketlerim açık ama ağrılar hala var öyle ağrılar ki bazı açılarda var sadece 3-5 saniye ağrıyıp geçiyor tabi kol da kuvvet kalmadı kaslar inceldi güçsüz vaziyette şuan