Selamlar hocam geçmiş olsun, 1 sene önce yaşadım bende 1 ay kadar bandajla gezmen çok normal omuzunun tekrar oturması için. Ardından yavaş yavaş hareketlere başlarsın ben ilk çıktığında mouse bile tutamıyordum güçlendirmek için spora başlamıştım ve çok işime yaradı güçlendiğini için omuzun verdiği güvensizliği geçirmişti. 4 kez tekrarlayan omuz çıkması yaşadım hepside ters bir hareketimden dolayı, omuzun tekrar tekrar çıkması oluyor maalesef gıcık bir durum
Ameliyat ile sorun çözülüyor fakat hareket kısıtlılığı oluyor diye biliyorum spor ile tekrar eskisi gibi oluyormuş, ben güvenip olmadım olmayı da düşünmüyorum spor ile devam