İlk olarak 2020 yılında dirseğimin üzerine düştüm ve omzum çıktı, dediğiniz süreçleri yaşadım ve 1 ay sonra günlük hayatıma devam ettim ancak ağrısı 1 sene sonra bile devam etti. O tarafıma yatamadım doğru dürüst. Geceleri uykumdan uyandırdı.
1 sene sonra çocuğun oyuncağına uzanırken (o kadarcık şeyden) yine çıktı. Sonra bir daha ve bir daha. Toplam 4 defa o acıyı yaşadım (Allah hiçbirinize yaşatmasın o ağrıyı). Bu yılın başlarında MR çekildi ve hill sachs lezyonu olduğu ve ameliyat olmam gerektiği söylendi. Ameliyat olmasam sürekli çıkarmış ve şiddetli bir şekilde çıkarsa sakat kalabilirsin dedi doktor.
Şubat ayında ameliyat oldum ama hala pek iyi değilim, ağrılarım hiç geçmedi. Önümüzdeki günlerde kontrole gideceğim.
Geçmiş olsun.