Müsabık olarak boksördüm,zamanında sol omzum çıktı ve anlık olarak his kaybı yaşadım. Durum şartları ve müsabaka kuralları gereği doktora gitmek yerine kendi çapımızda omzumu taktılar

Ortalama 7 sene oldu ve hala antreman yaparken ağrı oluyor. Sol yumruk atarken boşa giderse tekrar çıkıyor. Yalama oldu diyebilirim ama ilk çıktığı an ki acısı kalmadı arada bir anlık olarak çıkar tekrar yerine girer