Öncelikle geçmiş olsun. Ben de kol kırığı(humerus kemiği) kırılması yaşadım. Omuz çıkmalarında yine tekrarlar ve çıkar. Hastanede aynı odada kalan bir hasta vardı. Onda da omuz çıkığı olmuştu. Hatta ikinciye olduğu için platinle vidaladığını biliyordum. Öyle bir sohbetimiz olmuştu. Dikkatli davranmanızı tavsiye ederim.