Çok geçmiş olsun hocam, Yaklaşık 14 yıl önce sağ omzum köprücük kemiğinden kırılmıştı, ve 2 ay değişik ortapedi aletiyle durdum korse deniliyor emliyet kemeri gibi bişeydi, o zaman için yakın çevrem ve herkesten duydugum şey Elma ye elma ye sürekli bunları duyuyordum ve sürekli yedim, Neyse kontrol zamanı geldiğinde amaliya tiçin gün alacakken doktor dediki omzununuz kaynamış sorun yok, ama her kışın şiddetli ağrısı hala var, ama sizinki çıkık, benimki kırıktı Allah acil şifalar versin inşAllah