Merhaba,

Sitem ufak ufak adam oluyor..
Otomatik wbots haber giriyor + eşimle birlikte ara sıra SEO uyumlu içerik yazıyor şu an trafiği de o yazdığımız içeriklerden alıyor gerçi botun yazdığı haberler pek ön sıralarda değil 1-2 tanesi hairç onlardan da çok trafik gelmiyor.
Ama oturmuş 20-30 yazı var onlardan güzel trafik geliyor sizce adsense açmalı mıyım? Ya da ne önerirsiniz? mesela wbots ile haber girmek bir noktadan sonra spama sokar mı siteyi? zaten bomboş sitelerden footer çıktığım için site tepe taklak olmuştu yeni kendine geldi.