Merhabalar bir araç aldım ama plakayı degistiremedim vaktim olmadığı için şimdi değiştirmek istiyorum. Plakanın birini çıkartıp kaybettim gibisinden başvuru yapsam degistirebilir miyim ? Ve bunun plaka basım hariç başka ek ücreti var mı ?