Geçenlerde konusunu açmıştım daha önceden orijinalini kullandığım bi gözlük var yenisine bakarken Trendyolda bilumum satıcılarda gözlüğü buldum fakat biri 3 e koymuş biri 5 e biri 6 ya.
Dedim bunlardan hangisi orijinal

5 mesela orijinal bi fiyat olabilir ama biri 6 ya satarken 5 lik de çakma diye düşünebilirsin. Ama 6 ya satılanın da orijinal olduğundan emin olamıyorsun.
Sonra bi baktım 1500 liraya da var

Tabii onun çakma olduğundan emin olarak sipariş ettim bakalım çakması nasılmış diye.
İnanır mısınız orijinalininin birebir aynısını yapmışlar kutusuna kadar her şey çok kaliteli duruyor.
Ama yinede iade edip 4 katı fiyatı da olsa orijinalını almayı düşünüyorum camı falan gözümü bozar vs. o riski almak istemem
Sizce bu gözlüklerin camları da kaliteli midir yoksa gözlerimize zarar verir mi?