Vadi her anlamda önde, ezel izlemeye de başladım 13 bölüm dayanabildim.
Sarıyor ama devam etmedim finalli açtım bitirdim.

Vadiyi soluksuz izlemiştim. Türkiye'ye bir daha öyle bir dizi gelmez.