Konu
Askerdeyim bu şafak biter mi?
07-09-2025, 11:53:30
#17
tosbaga
Askerlik bittikten sonra güzel bir işin, paran yoksa takıl gitsin. Ben gelmek istemiyordum. Normalde ben cumartesi çalışıyordum. Askerde cumartesi tatildi.