Parasite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim ilettiğimi kullanabildiniz mi hocam? Dönüş yapmayınca merak ettim. Umarım işinize yaramıştır; afiyet olsun.
Evet üstad mesajlarımız üst üste geldi konudan beğendim teşekkürler tekrardan.
Arkadaşım ile gidicem o yüzden konuyu talip ettim 1 tane daha düşerse ona da vericem o yüzden