Hedef de önemli ama sürekli kafada planlarıp dönüp durması bir anlam ifade etmez. Harekete geçmek lazım, yolu çizmek lazım. O doğrultuda ne kadar yol alınırsa, hedefe varmaya da o kadar yaklaşılır.