Merhaba yeni msi marka laptop aldım batarya sağlığını çok öldürmek istemiyorum oyun amaçlı kullanmasamda günde 6-10 saatim laptop başında geçiyor en iyi şekilde nasıl kullanmalıyım full şarjda mı ve ya doldur boşalt şeklinde mi
ben lenovo da vantage kullanıyorum şarj sabit yüzde 80 de kalacak şekilde ayarda. bu şekil batarya ölümünün biraz daha ardına geçilebiliyor. ama neticede bir süre sonra ölecek.