Merhaba Arkadaşlar,
Elimde kullanmadığım köşede duran bir iPhone 14 Pro var. Cihaz:
- Şarj almıyor (hiç tepki yok),
- Ekrana görüntü gelmiyor,
- Telefonun gövdesi ile cam ekran arasında ayrılma başlamış gibi duruyor.
Dışarıdan bakınca sanki batarya şişmesi var gibi görünüyor.
Cihaz kesinlikle açılmıyor ve şarja bağladığımda tepki vermiyor.
Daha önce bu sorunu yaşayan oldu mu?
Bu kesin batarya şişmesi midir, yoksa anakart arızası olabilir mi?
Cihazı tamir ettirmeye değer mi yoksa çöpe mi gitmeli?