Metafour adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle herkese merhabalar, iyi forumlar dilerim.
Ofis için 10 bilgisayar alacağım fakat personellerin rahat çalışabilmeleri için 2 monitör düşünüyorum. Rahat bir şekilde bolca sekme açabilmeleri ve bilgisayarlarının takılma/donma yapmamaları önceliğimdir. Bilgisayarların ilerleyen zamanlarda (6 ay, 1 yıl) üst segment parçalara geçebilecek seviyede olmaları önem taşıyor.

Vaktini ayırıp, uygun sistem toplamak için kafa yoran herkese sonsuz saygı ve teşekkürler!
PM attım. Yardımcı olabilirim. Profilimi referanslarımı inceleyebilirsiniz.