Bende merak ediyordum bir ara kaçak yerlere düşmüş yerlerde göz ucuyla bakmıştım da çok çocukca gelmişti. Yoğun şekilde animasyon ve grafik mevcut kafa karışıklığına sebep oluyor. Belki de bana yanlış olan bir şeyi gösterdiler emin değilim ama bence bu gibi yerlerin ücretsiz 7 günlük falan deneme fırsatı olması lazım ki insanlar içeri girip analiz yapsın