Çok geçmiş olsun. Bir dostumuzun dediği gibi belediye hangi partili ise ona muhalif partinin kapısını çalın. Çok işe yarıyacak bir durum.
Mahalle sakinleri kafayı kırmış derece mama lobisi itleriyse eğer kamera kayıtlarını çoktan silmiş olabilirler.